O nama

Tecor je konsultantska agencija koja pruža usluge konsaltinga i edukacije u oblasti unapređenja procesa koristeći Lean & Kaizen alate i metode. Više od 10 godina iskustva i implementacija najboljih svetskih praksi garantuje kvalitet i profesionalnost.

Implementacijom lean & kaizen alata i metoda koji su u potpunosti prilagođeni Vašim procesima, dolazimo do pravih rezultata. Uz eliminaciju gubitaka iz procesa, ostvarivanje ušteda, smanjenje broja defektih proizvoda, omogućavamo Vašoj kompaniji da iskoristi najvredniji resurs koji poseduje tj. zaposlene koji su ključni za napredovanje kompanije. Važno je napomenuti da se prilikom implementacije proizvodna linija ne zaustavlja, već se malim poboljšanjima konstantno unapređuje. 

Zajedno sa našim klijentima radimo na unapređenjima bilo da je u pitanju Lean, Kaizen, 6 Sigma, WCM, continuous improvement ili digitalizacija procesa – “Industrija 4.0” sa jedinim ciljem ostvarivanja kvalitetnijih procesa i omogućavanja većeg profita klijenta.

Omogućavamo našim klijentima da krenu lean & kaizen putem i kroz stalna unapređenja procesa streme ka poslovnoj izvrsnosti. Bez analize i unapređenja procesa nije moguće opstati na današnjem tržišu, a mi Vam možemo pomoći da pokrenete točak unapređenja i promena.

NAŠI KONSULTANTI

Nikola Marjanović

Nikola Marjanović je mašinski inženjer po struci. Najveći deo svog radnog veka posvećen je isključivo proizvodnim procesima i njihovim unapređenjima – od menadžera kvaliteta, menadžera planiranja i organizacije, preko menadžera razvoja procesa, preko direktora procesa.

Svo znanje i iskustvo prenosi kroz rad u Tecor Lean&Kaizen consultingu – firmi koju je osnovao, a koja se bavi unapređenjem proizvodnih procesa primenom upravo Lean & Kaizen metodologije i do sada je radio na projektima u više desetina kako domaćih tako i inostranih firmi i multinacionalnih kompanija a postignuti rezultati govore o kvalitetu njegovog dugogodišnjeg rada i znanja.

Dobio je javnu pohvalu za rad od japanskog stručnjaka za Lean proizvodnju.

Kao konsultant i trener potpuno je posvećen svom poslu i zadovoljstvu zaposlenih i klijenata sa jasno definisanim ciljevima:

  • Na prvom mestu su zaposleni – zadovoljni zaposleni prirodno brinu o klijentima, firmi i razvoju poslovanja
  • Ostvariti merljive ekonomske rezultate u projektima i time zadovoljiti zahteve klijenta
  • Dugoročno rešiti klijentov problem na najefektivniji i najefikasniji način.

Uglješa Bogdanović

Uglješa Bogdanović, master inženjer organizacionih nauka (Menadžment kvaliteta i standardizacija). Sa više od pet godina iskustva u primeni lean/kaizen metodologije i preko  20 uspešnih projekata i prosečnim godišnjim angažovanjem od 150 dana na projektima pripada redu lean konsultanata sa najvećim praktičnim iskustvom u Srbiji i regionu

Sertifikovani je Scrum master i profesionalni trener, a sa više od 850 učesnika obuka i radionica iz različitih grana privrede obradio je mnogobrojne lean/kaizen teme.

Industrije u kojima je stekao najveće konsultantsko iskustvo su metalska i mašinska, tekstilna, automobilska, štamparska, prehrambena, a neke od kompanija u kojima je do sada bio angažovan kao konsultant i trener su: Unipromet, Stax Technologies, HF Group, Siemens, Sever Subotica, Extreme Intimo, i-Novi tekstili, Soko Štark, Meggle, Knauf Insulation, Delmax, CNH Industrial, Falke, Adient Interiors, Zumtobel, Jovšić Printing Centar, Propulzija, Ehting, Adeco

Urednik je srpskih izdanja knjiga “Kaizen – Ključ japanskog poslovnog uspeha” i “Gemba kaizen – Zdravorazumski pristup strategiji kontinuiranog poboljšanja” od autora Masaakija Imaija

Uglješa je trenutno angažovan na više projekata u kompanijama u Srbiji i svakodnevno omogućava klijentima da unaprede svoje poslovanje, uspostave održiv sistem i ostvare bolje rezultate i poziciju na tržištu.

 

Jovo Stokić

Jovo Stokić je diplomirani ekonomista i stručni konsultant iz oblasti poslovnog izveštavanja i finansijske analize, koji je iskustvo sticao na projektima implementacije Međunarodnih standarda poslovne komunikacije u vodećim kompanijama u Srbiji, kao i radom u prodajnoj analitici u bankarskom sektoru

Svojim angažovanjem u kompaniji Tecor Lean & Kaizen Consulting, dodaje vrednost treninzima i projektima vezanim za izveštavanje, automatizaciju toka informacija, Microsoft Office i Power BI alate, Kaizen Kontroling, Finansijski uticaj rezultata Lean projekata i drugim.

Kao trener i konsultant sarađivao je sa više od 2.000 zadovoljnih polaznika na obukama iz oblasti poslovnog izveštavanja, finansija i upotrebe različitih alata MS Office paketa u poslovne svrhe sa prosečnom ocenom 4.97/5.00 u 2020. godini.

Jovo je specijalizovan za rad sa velikim bazama podataka, automatizaciju i standardizaciju poslovnih izveštaja i konstantno unapređenje sistema izveštavanja a potrebe klijenata su mu uvek na prvom mestu.

Sandra Antonijević

Sandra Antonijević je diplomirani ekonomista, konsultant i trener usko specijalizovan za Uvod u Lean i Kaizen, Metoda 5S, Održavanjem do 0 zastoja – TPM, Procesi bez rasipanja i zastoja – TFM i TQM (Total Quality Management). Posvećena je, kako unapređenju proizvodnih procesa, tako i edukaciji zaposlenih u kompanijama.

Kao fokusiranom treneru osnovni cilj joj je kreiranje kulture promena i svesti zaposlenih o prednostima konstantnog unapređenja. Iskustvo je stekla radeći i sarađujući sa vodećim kompanijama kako u Srbiji tako i region I bila angažovana na različitim projektima počev od Dr. Oetker, Knauf Insulation (Makedonija), Jasmil, zatim Galeb Group, Adient i dr.

Kristina Madžarević

Kristina Madžarević je diplomirani ekonomista, a u Tecor Lean & Kaizen Consulting timu angažovana je kao konsultant i trener za poslovno izveštavanje, analizu i kreiranje i automatizaciju modela za poslovno odlučivanje.

Kristina je zadužena za rad na projektima vezanim za automatizaciju i standardizaciju poslovnih izveštaja, upotrebi standardnih alata Microsoft Office paketa u poslovne svrhe, kao i primeni Power Query, Power Pivot i Power Bi alata za unapređenje sistema izveštavanja u kompanijama sa kojima sarađuje. Posvećena je svom poslu i prioritet joj je zadovoljstvo klijenata i stvaranje svesti o prednostima konstantnog unapredjenja.

Call Now Button

0