O nama

Tecor je konsultantska agencija koja pruža usluge konsaltinga i edukacije u oblasti unapređenja procesa koristeći Lean & Kaizen alate i metode. Više od 15 godina iskustva i implementacija najboljih svetskih praksi garantuje kvalitet i profesionalnost.

Implementacijom lean & kaizen alata i metoda koji su u potpunosti prilagođeni Vašim procesima, dolazimo do pravih rezultata. Uz eliminaciju gubitaka iz procesa, ostvarivanje ušteda, smanjenje broja defektih proizvoda, omogućavamo Vašoj kompaniji da iskoristi najvredniji resurs koji poseduje tj. zaposlene koji su ključni za napredovanje kompanije. Važno je napomenuti da se prilikom implementacije proizvodna linija ne zaustavlja, već se malim poboljšanjima konstantno unapređuje. 

Zajedno sa našim klijentima radimo na unapređenjima bilo da je u pitanju Lean, Kaizen, 6 Sigma, WCM, continuous improvement ili digitalizacija procesa – “Industrija 4.0” sa jedinim ciljem ostvarivanja kvalitetnijih procesa i omogućavanja većeg profita klijenta.

Omogućavamo našim klijentima da krenu lean & kaizen putem i kroz stalna unapređenja procesa streme ka poslovnoj izvrsnosti. Bez analize i unapređenja procesa nije moguće opstati na današnjem tržištu, a mi Vam možemo pomoći da pokrenete točak unapređenja i promena.

NAŠ TIM

Nikola Marjanović

Nikola Marjanović je mašinski inženjer po struci. Najveći deo svog radnog veka posvećen je isključivo proizvodnim procesima i njihovim unapređenjima – Kao zaposleni u proizvodnim kompanijama radio je na pozicijama menadžera kvaliteta, menadžera razvoja, menadžera planiranja i organizacije, menadžera razvoja procesa i direktora procesa.

Sve znanje i iskustvo prenosi kroz rad u Tecor Lean&Kaizen consultingu – firmi koju je osnovao, a koja se bavi unapređenjem proizvodnih procesa primenom upravo Lean & Kaizen metodologije i do sada je radio na projektima u više desetina kako domaćih tako i inostranih firmi i multinacionalnih kompanija a postignuti rezultati govore o kvalitetu njegovog dugogodišnjeg rada i znanja. Njegove treninge je pohađalo preko 2000 zadovoljnih polaznika sa prosečnom ocenom iznad 4,6 (na skali od 1 do 5).

Dobio je javnu pohvalu za rad od japanskog stručnjaka za Lean proizvodnju.

Kao konsultant i trener potpuno je posvećen svom poslu i zadovoljstvu zaposlenih i klijenata sa jasno definisanim ciljevima:

  • Na prvom mestu su zaposleni – zadovoljni zaposleni prirodno brinu o klijentima, firmi i razvoju poslovanja
  • Ostvariti merljive ekonomske rezultate u projektima i time zadovoljiti zahteve klijenta
  • Dugoročno rešiti klijentov problem na najefektivniji i najefikasniji način.

Jovo Stokić

Jovo Stokić je diplomirani ekonomista i stručni konsultant iz oblasti poslovnog izveštavanja i finansijske analize, koji je iskustvo sticao na projektima implementacije Međunarodnih standarda poslovne komunikacije u vodećim kompanijama u Srbiji, kao i radom u prodajnoj analitici u bankarskom sektoru.

Svojim angažovanjem u kompaniji Tecor Lean & Kaizen Consulting, dodaje vrednost treninzima i projektima vezanim za izveštavanje, automatizaciju toka informacija, Microsoft Office i Power BI alate, Power Query, Power Pivot i drugim alatima za automatizaciju izveštaja.

Kao trener i konsultant sarađivao je sa više od 3.500 zadovoljnih polaznika na obukama iz oblasti poslovnog izveštavanja, finansija i upotrebe različitih alata MS Office paketa u poslovne svrhe sa prosečnom ocenom 4.94/5.00 u periodu od 2021. godine do danas i preko 600 dana na projektima u poslednje 4 godine.

Jovo je specijalizovan za rad sa velikim bazama podataka, automatizaciju i standardizaciju poslovnih izveštaja i konstantno unapređenje sistema izveštavanja, a potrebe klijenata su mu uvek na prvom mestu.

Miloš Petrović

Miloš Petrović diplomirani inženjer tehnologije, sa višegodišnjim iskustvom u proizvodnji u velikim i srednjim proizvodnim sistemima na pozicijama supervizora proizvodnje, koordinatora proizvodnje, tim lidera i procesnog inženjera. Dugogodišnjim radom u proizvodnji Miloš je stekao uvid u potrebe za kvalitetnom organizacijom posla i merljivim rezultatima proizvodnje.

Aktivno je učestvovao u implementaciji TPM alata u cilju stabilizacije i poboljšanja proizvodnih procesa, postavljanju i praćenju parametara efikasnosti, organizovanju i praćenju rada akcionih timova za unapređenje proizvodnje (povećanje efikasnosti, bezbednosti i smanjenje rastura kroz eliminisanje nepredviđenih zastoja).

Svoje iskustvo, kroz angažovanje u Tecor-u, želi da podeli i nadogradi u radu sa klijentima. Fokus stavlja na zadovoljstvo klijenata, kao i na potrebu za rešavanjem uzroka, a ne posledica.

Ivan Milanović

Ivan Milanović je stručnjak sa više od 20 godina iskustva u trenerskim i konsultantskim poslovima. Još 2004. godine stekao je sertifikat trenera američkog Nacionalnog Instituta za međunarodne poslove, čime je postao jedan od vodećih stručnjaka u regionu u oblasti kampanja i marketinga. Uz bogato iskustvo na rukovodećim pozicijama u javnim službama i preduzećima, od 2007. godine posvećen je unapređenju i optimizaciji proizvodnih procesa u kompanijama koje sarađuju s globalno renomiranim brendovima, poput Google-a, BAT-a, BMW-a, Siemensa i Philips-a.

Od 2018. godine u svoju praksu integriše Lean & Kaizen metodologije, primenjujući ih kako bi klijentima omogućio maksimalno unapređenje procesa i efikasnosti poslovanja. Njegov rad ne podrazumeva samo tehnička rešenja – Ivan aktivno doprinosi i razvoju organizacione kulture, stvarajući osnove za održivo i dugoročno poslovno poboljšanje.

Tokom karijere realizovao je brojne projekte implementacije Lean i Kaizen metodologija, kao i Proizvodnje Svetske Klase (WCM). Njegovo znanje i iskustvo pretočeni su u brojne članke objavljene u naučnim i poslovnim časopisima, kao i na popularnim internet portalima, s fokusom na Lean, Kaizen i Six Sigma teme.

Aleksandra Stojanović

Aleksandra Stojanović u Tecor Lean & Kaizen tim dolazi kao Office Manager. Aleksandra je diplomirani pravnik i većinu svog iskustva donosi iz ugostiteljstva gde je učestvovala u rastu i vođenju lanaca restorana. Kao zaposlena radila je na pozicijama menadžera prodaje, menadžera lokala, HR menadžera.

Iz želje i potrebe za drugačijom karijerom, ona 2023. godine menja branšu. Dolazak u Tecor Consulting joj omogućava da svoju želju, da se prekvalifikuje i unapredi, sprovede u delo.

Ana Runtić

Ana Runtić je stručnjak za marketing sa višegodišnjim iskustvom, a na poziciji Business Development Manager u Tecoru ima ključnu ulogu u povezivanju marketinga i prodaje. Njena misija je da klijentima prenese najnovije trendove, analize i prilike za razvoj, pomažući im da prepoznaju i iskoriste potencijale za unapređenje poslovanja.

Svoju karijeru započela je u konsultantskoj firmi, gde je stekla široko znanje o poslovnim strategijama. Dalji profesionalni put nastavila je u oblastima telekomunikacija i električnih instalacija, a od 2022. godine bila je deo dinamičnog tima marketing agencija, gde je razvila ekspertizu u istraživanju tržišta, marketing menadžmentu i upravljanju projektima.

Diplomirala je na Fakultetu za medije i komunikacije, a kroz svoj rad teži da uvek kreira vrednost i inspiriše klijente na akciju. Sa strateškim pristupom i inovativnim idejama, Ana doprinosi dugoročnim rezultatima kako za klijente, tako i za kompaniju.

Miloš Vasiljević

Miloš Vasiljević je menadžer prodaje s višegodišnjim iskustvom u radu s proizvodnim i uslužnim kompanijama, kako na domaćem, tako i na inostranim tržištima. Specijalizovan je za kreiranje i sprovođenje prodajnih strategija koje direktno doprinose rastu prihoda i jačanju odnosa s klijentima.

Njegova sposobnost da razume specifične potrebe klijenata i ponudi personalizovana rešenja omogućila mu je da izgradi snažne, dugoročne poslovne veze. Fokusiran na efektivnu komunikaciju i razumevanje ciljeva klijenata, Miloš doprinosi njihovom zadovoljstvu, ali i ostvarivanju njihovih poslovnih uspeha.

Veruje da su pažljivo slušanje, kvalitetna komunikacija i pružanje pravih rešenja ključni faktori u izgradnji uspešnih prodajnih odnosa. Posvećen je održavanju visokih standarda usluge i stalnom unapređenju prodajnih procesa, sa ciljem povećanja efikasnosti i konkurentnosti kompanije na tržištu.

Aleksandar Čičić

Aleksandar Čičić je diplomirani pravnik, koji je svoj poziv pronašao u prodaji i vođenju odnosa sa klijentima. Tokom svoje karijere, radio je na različitim pozicijama koje su mu omogućile da razvije širok spektar veština i stekne duboko razumevanje poslovnih procesa. Njegovo iskustvo obuhvata rad sa različitim klijentima i industrijama, što mu omogućava da prilagodi svoje pristupe specifičnim potrebama svakog klijenta.

Kroz svoju karijeru, Aleksandar je bio osnivač dva startupa, projektni menadžer u nekoliko organizacija, menadžer turističkog resorta a tokom godina radio je u Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Hrvatskoj. Stekao je iskustvo u startup sektoru, prodaji i preduzetništvu. Njegove komunikacione veštine omogućavaju mu da efikasno prenese ideje i strategije, dok analitičko razmišljanje doprinosi identifikaciji prilika za unapređenje poslovanja. 
 
Aleksandarov pristup poslu temelji se na izgradnji bliskih odnosa sa klijentima i kontinuiranom unapređenju njihovog poslovanja. Veruje da je ključ uspeha u razumevanju specifičnih potreba svakog klijenta i pružanju prilagođenih rešenja koja donose dugoročne rezultate. Njegova posvećenost i profesionalizam ogledaju se u svakom projektu na kojem radi, što rezultira visokim stepenom zadovoljstva klijenata i dugoročnim poslovnim partnerstvima.
 

Nikola Jerotijević

Nikola Jerotijević je iskusni HR profesionalac sa više od 14 godina rada u industriji, specijalizovan za proizvodne procese, ljudske resurse i organizacioni razvoj. Kroz dugogodišnje iskustvo, kako u domaćem, tako i u međunarodnom okruženju, stekao je duboko razumevanje industrijskih standarda, optimizacije proizvodnje i razvoja ljudskih resursa.

Tokom karijere, učestvovao je u brojnim auditima, uključujući i one sa profesorom Hajime Yamashina-om, jednim od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti World Class Manufacturing-a. Njegov rad i posvećenost prepoznati su i kroz nagradu za najbolji PD (People Development) pilar, čime je dodatno potvrđen njegov doprinos razvoju ljudskih resursa i optimizaciji procesa.

Kao konsultant, pomaže kompanijama u restrukturiranju, implementaciji efikasnih proizvodnih metodologija, unapređenju HR strategija i poboljšanju ukupne produktivnosti. Njegov rad zasniva se na principima World Class Manufacturing-a, kontinuiranom unapređenju i savremenim pristupima menadžmentu ljudskih resursa.

Njegov cilj je da kroz stručnost, analitički pristup i praktično iskustvo pomogne firmama da postignu bolje rezultate, optimizuju resurse i izgrade stabilne i motivisane timove.